PILNE:

Czy moda pomaga? Poznajcie BeeGARDEN – wyjątkowy start up z Myślenic.

MYŚLENICE:”Moda to styl życia, który jest popularny w jakimś czasie w jakimś środowisku.”  Czy pomaganie może być stylem życia ….?  O BeeGARDEN – wyjątkowej „młodej” firmie z Myślenic, a także o tym, jak zbudować swój styl i uratować świat pisze  Joanna Tor-Gazda projektantka ubioru i osobista stylistka.

Czy moda pomaga?

Świat mody jest bardzo zróżnicowany. Dla jednych najważniejsze są nowości z wybiegów w Londynie, Nowym Jorku czy Mediolanie a dla innych ekologia, etyka i zrównoważone podejście  do produkcji odzieży i dodatków.

Dzisiaj chciałam Ci opowiedzieć o jeszcze innym podejściu do mody, o którym może już słyszałaś, czyli o połączeniu biznesu z konkretnym pomaganiem, tym którzy mają bardzo trudne warunki życia.

OGRÓD PSZCZÓŁ

Kilka tygodni temu poznałam dwie kobiety Paulinę i Sabinę, które stworzyły wspólnie bardzo interesujący projekt pomocy najbiedniejszym dzieciom w Peru i Papui Nowej Gwinei.

Połączyły modę z działalnością charytatywną.

Gdy spotkałam się z dziewczynami, opowiedziały mi nie tylko o swoich pięknych wełnianych ponczach, ale bardzo mocno akcentowały ideę swojego biznesu, który od samego początku skupia się na pomaganiu dzieciom.

Pomysł  jest bardzo prosty.

Dziewczyny szyją i sprzedają damskie i dziewczęce poncza ale to nie wszystko.

A klient kupując ponczo równocześnie wspiera  produkcję i wysyłkę na misję koca dla jednego dziecka.

DLACZEGO KOC?

Bo koc to zmiana jakości życia dla dziecka, żyjącego w wiosce wysoko w górach zarówno w Peru jak i w Papui.

Zanim Paulina i Sabina zaczęły produkcję, zasięgnęły informacji u źródła. Chciały, aby ich pomoc odpowiadała na realne potrzeby podopiecznych misji, a nie były tylko gestem.

Co interesujące dziewczyny szyją koce w pięknych intensywnych kolorach, żeby w zimne i mgliste dni, dawały dzieciom nie tylko ciepło, ale także coś ładnego, co dodaje nadziei i budzi do życia.Rozmawiały z zaprzyjaźnionymi misjonarzami, którzy mieszkają i pracują właśnie w takich miejscach. I dowiedziały się, że kolorowy polarowy koc, może uratować życie dziecku, które w nocy, gdy temperatura spada poniżej  10 stopni, nie ma się nawet czym przykryć, aby przetrwać ten czas.

MODA MOŻE POMÓC.

Ponczo zaprojektowane przez Paulinę z BeeGARDEN  nie tylko otula kobietę, ale także zmienia świat na lepszy, otulając ciepłym kocem dziecko, które dzięki temu przetrwa w trudnych warunkach niejedną noc.

Wiem, że podobnych inicjatyw w branży odzieżowej jest coraz więcej. Idea kupowania produktu z dołączoną wartością charytatywną nie jest nowa, podobne firmy funkcjonują w wielu krajach, także w Polsce.

Chciałam Cię zachęcić do przemyślenia, czy możesz kupując coś dla siebie równocześnie  w mądry sposób pomóc, komuś kto bardzo potrzebuje wsparcia.

Dziewczyny z BeeGARDEN zainspirowały się firmą TOMS, która zaczynała od akcji buty za buty. Klient kupował parę butów, a firma drugą parę wysyłała potrzebującemu dziecku.

Mam nadzieję, że Ty zainspirujesz się pomysłem Pauliny i Sabiny i popatrzysz na modę z nowego punktu widzenia.

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ

Chociaż dziewczyny są dopiero na początku drogi, z całego serca im kibicuję, bo wierzę, że połączenie biznesu z dzieleniem się z innymima głęboki sens i zmienia świat na lepszy.

Wiem, że dziewczyny mają sprecyzowane plany na przyszłość i pracowicie dążą do ich realizacji. Wiem, też, że warto prosić o pomoc i przekazywanie dobrych informacji dalej, dlatego dziś proszę Cię o pomoc w szerzeniu tej informacji. Jeżeli podoba Ci się taka idea, to opowiedz o niej swoim przyjaciółkom i bliskim. 

Ocean składa się z wielu maleńkich kropli wody, my jesteśmy takimi kroplami w oceanie informacji i przenosimy ze sobą różne treści. Myślę, że warto mówić o dobrych inicjatywach, które często kiełkują bardzo blisko nas, aby pomóc im rozkwitnąć.

ponczo, moda, styl, szary, moda, slow fashion

Sabina z BeeGARDEN

Kolorowe koce dla dzieci w Peru i Papui.

Ponczo BeeGARDEN dla aktywnych

Ponczo+Koc BeeGARDEN

 

red. Joanna Tor-Gazda dostrajanie.pl

 

 

 

 

opublikowano: 16.05.2018

Drogi Użytkowniku, przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat, zgadzasz się na wskazane w linku działania. więcej informacji

Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
• Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
• Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
• Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
• Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Tak wykorzystujemy Twoje informacje

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika. Podstawowe zasady korzystania z naszych serwisów zostały określone w tym regulaminie. (link do regulaminu)
Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Myślenice Itv Telewizja Powiatowa Chęć Jarosław. z siedzibą w Myślenice 32-400 ul Rynek 27. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem http://www.myslenice-itv.pl/kontakt/ oraz w dowolnym momencie wyrazić swój sprzeciw wobec tego rodzaju działań.

Wykorzystywanie Twoich informacji przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród naszych partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych. Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.
Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.

Twoje prawa

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.
Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności (link do polityki prywatności), z której dowiesz się między innymi o tzw. rozwiązaniach opt-out, które umożliwiają określenie Twoich ustawień prywatności w trakcie korzystania z Internetu.

Zamknij