Connect with us

Powiat myślenicki

Powiat myślenicki znów pod wodą

Opublikowano

w

powódź 2020
Powiat myślenicki znów pod wodą
Powiat myślenicki znów pod wodą

Jeszcze w marcu bieżącego roku, obawialiśmy się suszy stulecia, która miała dotknąć Polskę.Teraz, obawiamy się żywiołu, który znacznie daje się we znaki. Woda do życia jest niezbędna, ale w czerwcu dostajemy jej w nadmiarze. W święto Bożego Ciała, przez powiat przetoczyła się wezbrana fala, zabierając wszystko co miała na swojej drodze, niespełna dwa tygodnie póżniej obfity deszcz sprawił powtórkę z historii.

Dzisiejsza noc, przyniosła podtopienia, uszkodzone drogi, części gospodarstw domowych, mień prywatnych i gminnych. Najwięcej szkód ulewny deszcz wyrządził w gminie Wiśniowa, Raciechowice i Pcim, ale i również w gminie Dobczyce czy Myślenice.

W Pcimiu, w wyniku uszkodzenia mostu na Suszance, od świata odcięta jest Mała Sucha i 200 mieszkańców. Na miejscu pracują służby powiatu i ciężki sprzęt. Naszym celem – jak informuje Starosta Tomal – jest możliwie szybkie udrożnienie przejazdu i przywrócenie komunikacji. Ponadto w gminie Pcim zniszczona została droga na Kudłacze oraz występują miejscowe podmycia i podtopienia dróg powiatowych. W Węglówce, w kierunku na Kasinę Wielką, w wyniku powodzi zamknięta została droga powiatowa, która uszkodzona jest na minimum czterech odcinkach. Podobnie jak w Pcimiu trwają prace udrożnieniowe prowadzone przez ciężki sprzęt i służby Powiatu. Trudna sytuacja jest również w Gruszowie, gdzie wylała rzeka Sawa i również uszkodziła most. W Myślenicach wylała rzeka Raba– informuje Starostwo Powiatowe w Myślenicach

Starty na drogach powiatowych już szacowane są od kilku do nawet kilkunastu milionów złotych.

Niestety, prognozy pogody nie są optymistyczne. Dzisiaj 21.06.2020 Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał kolejne ostrzeżenie, ostrzeżenie drugiego stopnia przed burzami z gradem i opadami deszczu. Najbardziej intensywne zjawiska pogodowe prognozowane są na wschodzie, północy i południu kraju. Na obszarach tych prognozuje się wystąpienie burz z opadami deszczu miejscami od 20 mm do 50 mm, a lokalnie do 60 mm oraz porywami wiatru lokalnie od 80 do 100 km/h. Miejscami może też padać grad.

Dziennikarz, zarówno z zawodu jak i z zamiłowania. Od zawsze aktywnie zainteresowana szeroko pojętą komunikacją społeczną i działaniem w jej obrębie. Prywatnie, żona, matka, pasjonatka historii i mody, ceniąca sobie przede wszystkim szczerość i życie w zgodzie ze swoimi zasadami.

Gmina Myślenice

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

Opublikowano

w

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice
Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice
Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

GDDKiA – Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice. Podsumowanie spotkania z samorządami

INFORMACJA PRASOWA

 

Szanowni Państwo!

 

Droga ekspresowa S7 stanowi kluczowe połączenie między północą a południem Polski, które w swoim docelowym kształcie poprowadzi kierowców od Morza Bałtyckiego, przez Warszawę, aż do niemal samych Tatr. Podczas spotkania, które odbyło się 27 stycznia br. przedstawiliśmy wyniki Studium korytarzowego (SK) dla odcinka S7 od Krakowa do Myślenic. W wydarzeniu uczestniczył Minister Infrastruktury – Andrzej Adamczyk, Wojewoda Małopolski – Łukasz Kmita oraz przedstawiciele samorządów zainteresowanych planowaną inwestycją i pracownicy GDDKiA.

 

Należy podkreślić, że zaprezentowane na spotkaniu korytarze mają ok. 3-5 km szerokości, a konkretny przebieg wariantu drogi poznamy dopiero po opracowaniu Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) i uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

 

– Droga krajowa nr 7 między Krakowem a Myślenicami jest coraz bardziej zatłoczona. W ciągu ostatnich lat ruch na niej wzrósł o 20-25%, spodziewamy się dalszych wzrostów. Dlatego zasadne jest prowadzenie prac przygotowawczych dla budowy nowej drogi ekspresowej na południe od Krakowa. Te prace się toczą od 2020 r. i dzisiaj widzimy pierwsze ich efekty. To bardzo wstępny etap koncepcyjny, ale pokazuje, że idziemy w dobrą stronę w tej sprawie – powiedział minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

S7 – kluczowa droga dla Polski

Droga ekspresowa S7 jest już w dużej części eksploatowana. Na bieżąco oddajemy nowe fragmenty tej trasy, a kolejne odcinki są w trakcie realizacji, przygotowania lub postępowań przetargowych. Wyjątek stanowi odcinek Kraków – Myślenice, dla którego aż do września 2020 r. nie toczyły się żadne działania. Wtedy to rozpoczęliśmy prace nad Studium korytarzowym. Jesienią 2021 r. zakończyliśmy prace analityczne, a w grudniu zeszłego roku całe opracowanie, którego wyniki przedstawiliśmy na spotkaniu 27 stycznia br.

 

– To przełomowy moment kiedy zaczynamy prace, podejmujemy działania w kierunku tworzenia nowych dróg i rozwiązań komunikacyjnych. Kraków i aglomeracja krakowska potrzebuje nowej drogi, która przejmie tranzyt i ułatwi komunikację pomiędzy miejscowościami ościennymi i dzielnicami miasta. Prezentujemy dzisiaj możliwe korytarze dla przyszłej drogi S7, która odciąży niewydolną obecnie DK7. Komunikując od początku nasze plany, chcemy dowiedzieć się, jaki jest społeczny odbiór planowanej przez nas inwestycji i wypracować zgodę, co do głównego kierunku jej realizacji. Chcemy wspólnie wybrać korytarz, który będzie miał szansę późniejszej realizacji – powiedział Tomasz Żuchowski, p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

 

Studium korytarzowe to pierwszy dokument planistyczny

Studium korytarzowe to wstępny, ale jednocześnie jeden z kluczowych etapów złożonego i skomplikowanego procesu, jakim jest przygotowanie inwestycji drogowej. To właśnie dokumentacja przygotowana na etapie SK pozwala podjąć decyzję o prowadzeniu dalszych prac oraz w jakim dokładnie obszarze projektanci mają wytyczyć możliwe warianty przebiegu drogi.

Pamiętajmy, że wyznaczone na tak wstępnym etapie rozwiązania to jedynie korytarze, a nie konkretne warianty. Szczegółowe analizy dotyczące precyzyjnego przebiegu inwestycji czy jej wpływu na środowisko będą przeprowadzane w późniejszych czasie.

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Droga w planach od lat

Po raz pierwszy budowę drogi ekspresowej na odcinku Kraków – Zakopane wskazano w dokumentach rządowych już w 1963 r. Od 1996 r. analizowany odcinek Kraków – Myślenice widnieje w dokumentach jako część ciągu drogi ekspresowej S7. Relację tej drogi określa też obecnie obowiązujące rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sieci autostrad i dróg ekspresowych.

 

S7 receptą na zakorkowaną Zakopiankę

Aktualnie główną trasą między Krakowem a Myślenicami jest droga krajowa nr 7 (tzw. „Zakopianka”). To dwujezdniowa droga klasy GP (droga główna ruchu przyspieszonego), na której występują łuki o nienormatywnych promieniach, kolizyjne skrzyżowania, przejścia dla pieszych oraz pojedyncze zjazdy. Obsługuje ona zarówno ruch tranzytowy, jak i lokalny.

Natężenie ruchu na krajowej „siódemce” jest duże i okresowo, zwłaszcza w sezonie wakacyjnym czy ferii zimowych, jest już ona niedrożna. Co więcej, prognozy wskazują, że ruch na tej drodze będzie sukcesywnie wzrastać. Stąd wynika potrzeba budowy drogi szybkiego ruchu, która będzie w stanie zapewnić komfortowe warunki podróżowania i będzie dostosowana do prognozowanych natężeń ruchu pojazdów.

 

 

Trudny obszar analiz

W celu wyznaczenia tras, łączących autostradę A4 na południe od Krakowa z drogą ekspresową S7 za Myślenicami, analizie poddaliśmy obszar na terenie województwa małopolskiego obejmujący blisko 3 tys. km². Opracowanie objęło swoim zakresem siedem powiatów i aż 34 gminy. Analizowany obszar charakteryzuje się pagórkowatym ukształtowaniem terenu, mocno zróżnicowanym wysokościowo. Istnieją tam również specyficzne uwarunkowania geologiczne, które odpowiadają za występujące bardzo licznie osuwiska (lub obszary podatne na osuwiska). Charakterystyczna dla tego obszaru jest też rozproszona zabudowa.

Podczas prac planistycznych braliśmy pod uwagę to, aby oddziaływanie na tereny ważne przyrodniczo, zabudowę oraz inne planowane inwestycje, było jak najmniejsze. Unikaliśmy także kolizji proponowanych korytarzy z terenami osuwiskowymi oraz tam, gdzie było to możliwe, ograniczaliśmy długość niezbędnych tuneli i obiektów mostowych.

 

Studia sieciowe…od Morawicy po Targowisko

Podczas pierwszego etapu prac przeprowadzone zostały analizy sieci drogowej. Na badanym obszarze wyznaczyliśmy 14 propozycji tras łączących autostradę A4 w okolicy Krakowa z S7 za Myślenicami. Początek tego odcinka rozpatrywany był w wariantach sięgających od okolic miejscowości Morawica (skrajnie na zachód) aż po węzeł Targowisko (skrajnie na wschód).

W analizach uwzględniono również planowaną drogę ekspresową S52 Bielsko Biała – Głogoczów (Beskidzka Droga Integracyjna – BDI). Przyjęliśmy założenie, że to jedno z najważniejszych powiązań komunikacyjnych regionu zostanie dołączone do planowanej S7. W zależności od danego korytarza, konieczne może być wydłużenie BDI.

 

Sześć korytarzy S7 Kraków – Myślenice

Spośród wstępnych propozycji tras, do dalszych analiz w głównej części SK wytypowaliśmy sześć korytarzy. Dla wszystkich rozpatrywanych rozwiązań założono przekrój dwujezdniowy po trzy pasy ruchu w każdym kierunku. Raz jeszcze podkreślamy, że nie są to konkretne warianty przyszłej trasy, a jedynie kierunki wskazane do dalszych, rozszerzonych i bardziej szczegółowych badań, które zostaną przeprowadzone w ramach Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego. W toku realizacji STEŚ będą prowadzone kolejne analizy, które pozwolą wskazać optymalny i dokładny przebieg przyszłej inwestycji.

Wysoki poziom bezpieczeństwa drogowego jest dla nas priorytetem, dlatego w ramach prowadzonych analiz wykonana została również ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykazała ona jednoznacznie, że badane rozwiązania przyczyniają się do redukcji liczby wypadków w stosunku do sytuacji bez budowy S7 na tym odcinku.

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Inwestycje drogowe powstają dla ludzi i w związku z tym, to właśnie społeczeństwo musi być głównym beneficjentem nowej infrastruktury. Przeprowadzona analiza ekonomiczna wykazała, że wszystkie rozwiązania są opłacalne ekonomicznie. Pozwolą na skrócenie czasu podróży, wzrost bezpieczeństwa i redukcję hałasu.

Każdy z analizowanych korytarzy ma swój początek na autostradzie A4 na odcinku od węzła Kraków Łagiewniki do węzła Kraków Bieżanów. Przyjęto natomiast jeden koniec dla wszystkich korytarzy, tj. w miejscu istniejącego odcinka drogi ekspresowej S7 za Myślenicami.

 

Korytarz 1 – czerwony

·        Długość: 23,62 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Mogilany, Świątniki Górne, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie węzła Kraków Łagiewniki

·        Szacowana liczba węzłów: 5

·        Szacowana liczba tuneli: 3

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 4,67 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 197,70 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio ok. 75 tys. poj./dobę

·        Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): 3,92 km

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Korytarz 2 – niebieski

·        Długość: 24,56 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Wieliczka, Świątniki Górne, Siepraw, Mogilany, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie węzła Kraków Wieliczka

·        Szacowana liczba węzłów: 5

·        Szacowana liczba tuneli: 5

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 6,01 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 244,68 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio ok. 69 tys. poj./dobę

·        Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): 3,77 km

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Korytarz 3 – różowy

·        Długość: 24,31 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Wieliczka, Świątniki Górne, Siepraw, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie węzła Kraków Wieliczka

·        Szacowana liczba węzłów: 5

·        Szacowana liczba tuneli: 5

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 6,5 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 267,22 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio ok. 60 tys. poj./dobę

·        Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): 8,6 km

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Korytarz 4 – pomarańczowy

·        Długość: 26,18 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Wieliczka, Siepraw, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie nowego węzła Kraków Tuchowska

·        Szacowana liczba węzłów: 5

·        Szacowana liczba tuneli: 5

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 6,25 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 238,73 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio 57 tys. poj./dobę

·        Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): 10,9 km

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Korytarz 5 – fioletowy

·        Długość: 28,71 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Wieliczka, Świątniki Górne, Mogilany, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie nowego węzła Kraków Tuchowska

·        Szacowana liczba węzłów: 5

·        Szacowana liczba tuneli: 5

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 5,9 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 205,47 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio 63 tys. poj./dobę

·        Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): brak

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Korytarz 6 – brązowy

·        Długość: 29,13 km

·        Gminy objęte inwestycją: Kraków, Wieliczka, Dobczyce, Siepraw, Myślenice

·        Początek korytarza na autostradzie A4 w rejonie węzła Kraków Bieżanów

·        Szacowana liczba węzłów: 4

·        Szacowana liczba tuneli: 4

·        Szacowany koszt całkowity inwestycji: 6,07 mld zł

·        Koszt jednostkowy: 208,23 mln zł/km

·        Prognoza ruchu: średnio 53 tys. poj./dobę

Szacunkowe wydłużenie S52 (BDI): 11,77 km

Szybciej i bezpieczniej dzięki S7 Kraków – Myślenice

 

Zależy nam na merytorycznej dyskusji

Zależy nam na merytorycznej dyskusji i sprawnej komunikacji ze wszystkimi zainteresowanymi stronami. Zachęcamy do zapoznania się ze streszczeniem Studium i przekazywania nam wszelkich opinii, uwag, pytań i wątpliwości. Są one dla nas bardzo ważne i weźmiemy je pod uwagę w dalszych pracach nad tą istotną dla społeczeństwa inwestycją.

 

Studium korytarzowe potwierdziło zasadność budowy drogi ekspresowej S7 na odcinku Kraków – Myślenice. Kolejnym krokiem w procesie realizacji inwestycji będzie uszczegółowienie rozwiązań w postaci STEŚ. Studium wskaże m.in. precyzyjną lokalizację nieruchomości objętych inwestycją i jej oddziaływaniem. Jeśli uzyskamy na ten cel niezbędne finansowanie, przetarg na wykonanie dokumentacji chcielibyśmy ogłosić jeszcze w tym roku.

 

Link do materiału w serwisie internetowym GDDKiA z prezentacją i streszczeniem Studium Korytarzowego: https://www.gov.pl/web/gddkia/szybciej-i-bezpieczniej-dzieki-s7-krakow—myslenice-podsumowanie-spotkania-z-samorzadami

ŻRÓDŁO:

GDDKiA

Kontynuuj czytanie

Powiat myślenicki

Starostwo Powiatowe w Myślenicach zmienia numery rachunków bankowych- zmiana obowiązywać będzie od 1 lutego 2022

Opublikowano

w

Starostwo Powiatowe w Myślenicach zmienia numery rachunków bankowych- zmiana obowiązywać będzie od 1 lutego 2022
Starostwo Powiatowe w Myślenicach zmienia numery rachunków bankowych- zmiana obowiązywać będzie od 1 lutego 2022
Starostwo Powiatowe w Myślenicach zmienia numery rachunków bankowych- zmiana obowiązywać będzie od 1 lutego 2022

Z dniem 01.02.2022 r. ulegają zmianie numery rachunków bankowych Starostwa Powiatowego w Myślenicach:

  • Nr konta: 80 1600 1462 0008 4781 6182 9041

Wpłaty z tytułu wadia, zabezpieczenia wykonania umów, depozytowe.

  • Nr konta: 07 1600 1462 0008 4781 6213 8039

Wpłaty z tytułu opłaty komunikacyjnej ( wydanie tablic rejestracyjnych, czasowych pozwoleń i innych druków), opłaty za wydane prawa jazdy, licencje i koncesje , opłaty za rejestrację jachtów, opłaty za karty wędkarskie, czynsz.

  • Nr konta: 87 1600 1462 0008 4781 6182 9206

Wpłaty z tytułu opłaty ewidencyjnej CEPIK

  •  Nr konta: 86 1600 1462 0008 8641 6213 8043

Wpłaty z tytułu opłat geodezyjnych

  • Nr konta: 23 1600 1462 0008 4781 6213 8042 – Wpłaty dot. Skarbu Państwa :

Wpłaty z tytułu najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego.

  • Nr konta: 33 1600 1462 0008 4781 6213 8153

Wpłaty za parkowanie.

 

Opłaty skarbowe:
numer rachunku bankowego Urzędu Miasta i Gminy w Myślenicach:

  • nr konta: 91 8619 0006 0020 0001 6665 0

Kontynuuj czytanie

Gmina Sułkowice

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

Opublikowano

w

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice
XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice
XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

W niedzielę 16 stycznia w Sułkowickim Ośrodku Kultury odbył się Koncert Laureatów XII Powiatowego Przeglądu Kolęd i Pastorałek Sułkowice 2022. Wręczone zostały nagrody zwycięzcom w dziesięciu kategoriach wiekowych.

Nagrody wręczyli: burmistrz gminy Sułkowice Artur Grabczyk, Wicestarosta Myślenicki Rafał Kudas, Radny Sejmiku Województwa Małopolskiego, Dyrektor GOKiS w Pcimiu Robert Bylica.

Dziękujemy Staroście Myślenickiemu Józefowi Tomalowi za ufundowanie nagród. Podziękowania  dla rodziców, nauczycieli, instruktorów, opiekunów za przygotowanie uczestników do Przeglądu.

Organizator: Starostwo Powiatowe w Myślenicach, Sułkowicki Ośrodek Kultury.

1. Przewodniczący – Katarzyna Cygan
2. Członek – Dominika Rusinowska
3. Członek – Mateusz Gniewek
Przesłuchało 82 uczestników Przeglądu w 10 kategoriach i przyznało następujące
miejsca:

KAT. A PRZEDSZKOLAKI – SOLIŚCI
I miejsce: Amelia Przęczek Oddział Przedszkolny Nowa Wieś
II miejsce: Hanna Druzgała Przedszkole Nr 2 Pcim
Lena Suruło Przedszkole Osieczany
III miejsce: Teresa Sawicka Przedszkole Nr 4 Myślenice
Wyróżnienie: Bartosz Kuczaj Przedszkole Nr 1 Myślenice
Lena Kiebzak Sułkowice

KAT. A PRZEDSZKOLAKI – ZESPOŁY
I miejsce: Misie Przedszkole Nr 1 Pcim
Jeżyki i Sarenki Przedszkole Osieczany Smykolandia
II miejsce: Orkiestra Jacka i Agatki Przedszkole Nr 6 Myślenice
Wyróżnienie: Kropeczki Oddział Przedszkolny Nowa Wieś

KAT. B SZKOŁA PODSTAWOWA I – III – SOLIŚCI
I miejsce: Marek Druzgała Pcim
II miejsce: Mariola Gubała Droginia
III miejsce: Blanka Nowak Dobczyce
Wyróżnienie: Julia Fudali Stróża
Martyna Jaśkowiec Zasań
Małgorzata Niedojad Pcim
Emilia Ledniowska Krzywaczka

KAT. B SZKOŁA PODSTAWOWA I – III – ZESPOŁY
I miejsce: Boże Nutki Sułkowice
II miejsce: Duet T. Piwowarczyk, M. Dudzik MGOKiS Dobczyce
Wyróżnienie: Voice Szkoła Podstawowa Nr 3 Stróża

KAT. C SZKOŁA PODSTAWOWA IV – VIII – SOLIŚCI
I miejsce: Milena Gubała Szkoła Podstawowa Nr 2 Myślenice
II miejsce: Alicja Piwowarczyk GOKiS Pcim
Weronika Ślusarczyk Brzączowice
III miejsce: Alicja Grzybek Szkoła Podstawowa Nr 1 Sułkowice
Sandra Kiełtyka MGOKiS Dobczyce
Karol Swachta Szkoła Podstawowa Nr 3 Stróża
Wyróżnienie: Emilia Wolska Szkoła Podstawowa Rudnik
Nikola Chlebda Szkoła Podstawowa Krzyszkowice
Anna Biela Szkoła Podstawowa Nr 1 Sułkowice
Maja Sadkiewicz Bysina
Szymon Kotula Szkoła Podstawowa Rudnik
Anna Górszczak Głogoczów

KAT. C SZKOŁA PODSTAWOWA IV– VIII – ZESPOŁY
I miejsce: Hej Muzyka spod Kamiennika Zasań
II miejsce: Mała Sekcja Wokalna MGOKiS Dobczyce
III miejsce: Myślenickie Kwiatuszki Szkoła Podstawowa Nr 1 Myślenice
Wyróżnienie: Schola Parafialna Kl. IV – VIII Stróża
KAT. D MŁODZIEŻ ZE SZKÓŁ ŚREDNICH ORAZ STARSI – SOLIŚCI
I miejsce: Konrad Wrocławiak MGOKiS Dobczyce
II miejsce: Natalia Kardaś Sułkowicki Ośrodek Kultury
Wyróżnienie: Marek Cieślak MGOKiS Dobczyce
KAT. D MŁODZIEŻ ZE SZKÓŁ ŚREDNICH ORAZ STARSI – ZESPOŁY
I miejsce: Zespół Wokalny MGOKiS Dobczyce
II miejsce: Chór Seniorów Elegia Rudnik
KAT. E OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE – SOLIŚCI
I miejsce: Elżbieta Bogacz MGOKiS Dobczyce
KAT. E OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE – ZESPOŁY
I miejsce: Słoneczne Nutki Rabka Zdrój
II miejsce: Harbutowiacy WTZ Harbutowice
Zespół Wokalno – Artystyczny Kolonia ŚDS Sułkowice

informacje: SOK Sułkowice, zdjęcia i filmy: Jakub Chęć

 

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice XII Powiatowy Przegląd Kolęd i Pastorałek Sułkowice

 

 

informacje: SOK Sułkowice, zdjęcia i filmy: Jakub Chęć

Kontynuuj czytanie

Wydarzenia

styczeń 2022
PWŚCPSN
      1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       
« gru   lut »

youtube

Najczęściej czytane